De loketten in het Stadskantoor zijn gesloten. Met een volle wachtzaal kunnen we jouw gezondheid en die van onze medewerkers niet langer garanderen. Alleen voor dringende producten nodigen we je uit om naar het Stadskantoor te komen.
Van dinsdag 17 maart tot en met vrijdag 3 april zijn het Welzijnsonthaal en het OCMW Turnhout gesloten. De dienstverlening wordt wel voortgezet. Alle diensten blijven bereikbaar via mail en telefoon.